Mario Gomez, Beşiktaş'tan sonra sırasıylaVfL WolfsburgveVfB Stuttgarttakımlarında oynadı VfL Wolfsburg: 2016-2018 yılları arasında bu takımda forma giydi VfB Stuttgart: 2018-2020 yılları arasında bu takımda oynadı ve 2020 yılında futbolu bıraktı


Mario Gomez Beşiktaş'tan sonra hangi takıma gitti?

Mario Gomez, Beşiktaş'tan sonra sırasıyla VfL Wolfsburg ve VfB Stuttgart takımlarında oynadı

  • VfL Wolfsburg : 2016-2018 yılları arasında bu takımda forma giydi
  • VfB Stuttgart : 2018-2020 yılları arasında bu takımda oynadı ve 2020 yılında futbolu bıraktı

Mario Gómez Beşiktaş'tan neden ayrıldı?

Mario Gómez, Beşiktaş'tan Türkiye'de yaşanan siyasi kriz ve toplumsal olaylar nedeniyle ayrılma kararı aldı. Gómez, 20 Temmuz 2016'da yaptığı açıklamada, "Kararımın ardında sportif veya başka neden yok. Sadece son birkaç günde yaşananlarla ilgili. Umarım anlayışla karşılarsınız" ifadelerini kullandı. Ayrıca, Gómez'in Beşiktaş'tan ayrılma sebeplerinden biri de ailesinden uzak olmasıydı.

Diğer Spor Yazıları
Spor